måndag 19 augusti 2013

Har kopierat lite inlägg från min andra blogg, mest bara för att allt skulle va samlat så man förstår nånting. :P

Idag ringde veterinären upp angående Diesels blodprov och dom såg bra ut, sen frågade han hur de hade gått med medicinen, jag hade me andra ord missförstått honom.
Kunde ha hämtat ut dom med en gång, men jag trodde att jag skulle vänta tills jag hade fått höra provsvaren.

Aja så nu ska jag in till Nora och leta reda på apoteket, kan ju bli ganska skoj.
Har ingen aning om vart de ligger, tur att de inte är så stort. xD

Hittade apoteket efter ett tag, och fick stå i kö ett bra tag för att sen få veta att dom inte hade medicinen hemma så dom beställde hem den och jag ska dit imorgon efter 11 för att hämta den.
Håller tummarna för att den kommer hjälpa till annars har ja ingen aning om vad jag ska göra. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar