måndag 19 augusti 2013

måndagen den 22:e juli 2013


Älskade hund! 

Usch för nån halv timme sen så kom Diesel till mig och såg livrädd ut, han ville inte lämna min sida. Försökte få honom att gå lite eftersom att ja tyckte att de såg ut som att han haltade, när han skulle gå så gick de inte han bara vinglade och ramlade omkull. Å så kom han fram till mig och ville vara nära, han satt och skakade och varje gång han skulle gå så vinglade han. :/

Vi ringde jour veterinären som frågade massa frågor och bad oss se om han kunde gå nu, och då helt plötsligt så kunde han de igen.

Veterinären trodde att de kunde ha med värmen att göra.
Men han sa även att han tyckte att vi skulle boka tid för att kolla upp hjärtat å ta blodprover på honom. Så imorgon blir de till att boka tid för honom.

Gud vad rädd jag blev, kändes som hela livet krashade där ett tag.
Har fortfarande inte lugnat mig. Och i natt ska jag gå med för å lära mig mer på natten. (har bara lust att vara nära min älskade voffe, ingen lust att åka nånstans.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar